ІТ і Журналістика: як потоваришувати?
10 березня студенти спеціальності 061 Журналістика ознайомилися із особливостями роботи ГО «ІТ Фортеця» та з’ясували, чому і як журналісти можуть працювати в ІТ секторі.
Перспективи успішного працевлаштування для журналістів і рекламників досить широкі. І для цього абсолютно не потрібно виїжджати за кордон чи опановувати інші професії – для цього потрібно мати бажання і готовність виходити із власної зони комфорту.
ІТ сектор в Україні починає впевнено розвиватися і утверджуватися як галузь . І ця галузь сьогодні потребує контент-менеджерів, тестувальників, а також спеціалістів, які здатні забезпечити якісний комунікативний супровід. Мова не лише про рекламну і PR-діяльність – мова про налагодження зв’язків, забезпечення чіткої комунікації не лише за межами компанії, але (і це чи не найголовніше) і всередині неї. Саме про це 10 березня ми спілкувалися із проєкт-менеджеркою, журналісткою (випускницею К-ПНУ) Анною Сірою.
Тетяна Сметанюк (фахівець із добору персоналу) ознайомила студентів із структурою організації і запропонувала здобувачам вищої освіти залишити про себе інформацію, аби була можливість контактувати і залучати до виконання певних проєктних завдань із перспективою подальшого працевлаштування.
Оксана Почапська, доцент кафедри журналістики