Включення гендерної тематики в освітній процес
З метою дотримання європейських стандартів у підготовці спеціалістів у сфері вищої освіти доцільним вбачається впровадження гендерної тематики в освітній процес. У наш час помітний суспільний запит щодо модернізації системи вищої школи та подолання дискримінації в практиках вищих навчальних закладів
Механізми впровадження гендерної тематики можуть здійснюватися за допомогою таких заходів:
- включення навчальних дисциплін у навчальні плани (окремі модулі, теми);
- інституційне впровадження (лабораторії гендерних досліджень, центр гендерної освіти);
- мотивація і врахування результатів навчання у неформальній освіті;
- конкурси студентських робіт;
- конференцій, тренінги, семінари, наукові гуртки, творчі зустрічі;
- організація круглих столів зі стейкхолдерами;
- виховні та просвітницькі заходи;
- ініціативи студентського самоврядування;
- створення гендерного портрету вищого навчального закладу, факультету, кафедри.
Також доцільним вважається впровадження фемінітивів в офіційний документообіг кафедри, факультету, університету. Такий підхід сприятиме дотриманню гендерної рівності у професійній та суспільній сферах.