Новини

Завершилася тренінгова програма з гейміфікації: відгуки учасників

18 липня завершився навчальний курс для викладачів журналістики «Гейміфікація в освіті: з чого почати», який організувала ГО «Український інститут медіа та комунікації» за підтримки DW Akademie.

Програма курсу складалася з чотирьох занять: на перших трьох обговорювалися переваги (і загрози), методи та інструменти гейміфікації в навчанні, а також способи замотивувати студентів. На останній зустрічі учасники презентували плани своїх гейміфікованих проєктів, які збираються використати у викладанні, та давали один одному фідбек.

Курс вів освітній експерт Армінас Варанаускас, який понад десять років працює у сфері інфомедійної грамотності у різних країнах світу. До навчальної групи увійшло 20 викладачів, яких попередньо відібрали з-поміж тих, хто заповнив реєстраційну форму. При відборі організатори враховували, які дисципліни викладає претендент (перевага надавалася фаховим журналістським дисциплінам), а також його мотивацію.

Старша викладачка кафедри журналістики Кам’янець-Подільського національного університету ім. І. Огієнка Наталія Загоруйко почала використовувати у викладанні певні елементи гейміфікації ще під час навчання в Journalism Teachers’ Academy у 2021 році. Зокрема вона розробила навчальні ігри з дисципліни «Теорія масової інформації» на платформах Kahoot, Learning Apps, Mentimeter. Також користувалася інтерактивними дошками Whiteboard, Jamboard. Курс допоміг їй впорядкувати знання щодо ігрових інструментів в освіті.
«З одного боку, гейміфікація — це не одноразова акція, а з іншого — не панацея від усіх проблем. Важливо правильно підбирати конкретні методи гейміфікації та чітко визначати мету або проблему, для вирішення яких вони обрані», — зауважує Наталія.
Під час курсу її зацікавили ігри, пов’язані з медіапростором: iReporter (BBC game), Get Bad News, Newsfeed defenders, Check or Cheat, Quizlet, а також запропонована система бейджів (відзнак та призів).